Pridėti apžvalgą
Atgal
Pridėti viešbučio apžvalgą
Kelionės istorija
Atrakcionų apžvalga
Klausimas turistams
Forumo tema
  • Pagrindinis puslapis
  • Viešbučiai
  • Traukos vietos
  • Klausimai-Atsakymai
Prisijunkite prie savo paskyros
Atsiliepimus rašo ne rašytojai, o turistai.Išbandykite, tai įkvepia!
Pridėkite apžvalgą dabar
Pridėti viešbučio apžvalgą
Kelionės istorija
Kelionių agentūros apžvalga
Atrakcionų apžvalga
Klausimas turistams
Forumo tema
• Priminti el. paštu ×
Tą dieną, kai grįšite iš atostogų, išsiųsime jums vieną laišką
Nurodykite el
Nurodykite grąžinimo datą
Усі форуми → Поиск попутчика
Новая тема

ЗИМОВКА в египте по бюджетному

8 metus назад 2017 Lapkričio 14
Поиск попутчика 7 785
4
sonya987 sonya987
Cообщений: 1

30-50 лет, зимовка в египте, собираем компанию для аренды жилья и хорошего инета. я не организация, опыта зимовки нет. кто хочет и может - присоединяйтесь. кто может помочь советом или поделиться опытом - пишите. 

хочу там зимовать 1-2 месяца и работать удаленно. остальные кто как хочет. сильно пьющих и гулящих просьба не беспокоить.

редаговано: November 2017
:
  • Египет
  • nat.melua
    nat.melua Репутация: +5 Cообщений: 50
    8 metus назад
    Добрый вечер.Мы с подругой тоже так мечтаем.Правда нам за 50.. Нормальная квартира стоит 300 дол.Гостиная и спальня.Можно жить даже вчетвером,если все подойдут друг другу. Моя почта  [email protected] Пишите, пообщаемся
  • murano200
    murano200 Репутация: +5 Cообщений: 18
    8 metus назад
    Здравствуйте Я тоже хотел бы [email protected]
  • 19svetlov64
    19svetlov64 Репутация: +8.5 Cообщений: 14
    8 metus назад